ISO 14001
ارزیابی عملکرد
INQA
BPM
عارضهیابی
IMS
مدیریت بهرهوری
نظام پيشنهادات
ISO 9001
ISO 9004
SA 8000
ISO 18001
ISO 10002
ISO 17020
ISO 22000
ISO 17025
5S
BSC
EFQM
HSE
ISO 9001
بهبود و اصلاح فرآیندها
INQA و جایزه ملی بهره وری
آزمايشگاه مرجع سلامت
ISO/TS 29001
IMS و QHSE
مديریت تحول و استراتژی
ISO/IEC 17025 و HACCP
ISO 22000 و HACCP
اخلاق کسب و کار
مدیریت بهره وری
سایر پروژه های مشاوره
نمودار سازمانی
آشنایی با مدیران
بخش سلامت
بخش صنعت
بخش دولت
آکادمی کارشناسان
بخش تحقیق و توسعه
مطالعات زیست محیطی و سامانه اطلاعات مکانیگروه كارشناسان ايران در سال ۱۳۷۸ به ثبت رسيده و فعاليت مستقل خود را از سال ۱۳۸۴ ، در تداوم فعاليتهاي گروه كارشناسان ايران در زمينههاي ارائه خدمات مشاوره، طراحي، مميزي و آموزش در مديريت كيفيت، ارزيابي عملكرد، مديريت بهرهوري و ساير زمينههاي ذيربط در حوزههاي دولت، صنعت و خدمات ارائه ميدهد.
اين شركت خدمات خود را در سه حوزه دولت، صنعت و معدن، خدمات تخصصي و سلامت ارائه مينمايد. چشم انداز پنج ساله اين شركت ارتقاء به جايگاه يكي از مهمترين شركاء استراتژيك دولت و بخش خصوصي در زمينه خدمات مشاوره مديريت و اقتصاد در كشور و حضور موفق در منطقه است كه در اين راستا ارائه خدمات مشاوره مديريت و اقتصاد به شركتها و سازمانهاي دولتي و خصوصي و غيره به منظور بهبود كيفيت محصولات، خدمات به گونهاي كه افزايش كارآمدي آنها را به دنبال داشته باشد به عنوان ماموريت خود در نظر گرفته است.
خدمات اصلي: ارايه خدمات مشاوره و طراحي در زمينههاي استانداردهاي مديريتي، مديريت تحول، مديريت بهرهوري، مديريت فرآيند، مدلهاي ارزيابي عملكرد، عارضهيابي، اصلاح الگوي مصرف، كاهش قيمت تمام شده كالاها.
خدمات جنبي: ارايه خدمات آموزش، مميزي، نظرسنجي، ابزارهاي مهندسي كيفيت و ساير موضوعات برحسب اعلام نياز مشتري.
گروه براي انجام فعاليتهاي فوق، كارشناساني را با تخصصهاي گوناگون جذب نموده و تحت آموزش قرار داده است تا با ديدگاههاي مختلف بتوانند در حين انجام فعاليتهاي پژوهش، آموزش و مشاوره، خدمات مطلوب را در جهت استقرار سيستمهاي مديريتي ارائه نمايند.
| رضایت بیشتر مشتری | فراهم شدن امکان صادرات | اشتباهات کمتر در کارها |
| انجام صحيح كار در مرتبه اول | بالا رفتن قدرت رقابت | كاهش دوباره كاريها |
| ايجاد تفكر استراتژيك در سطح مديران ارشد و ميانيايجاد تفكر استراتژيك در سطح مديران ارشد و مياني | ايجاد تفكر سيستمي در سازمان | ايجاد پيش نيازهاي لازم براي اجراي ديگر سيستمهاي مديريتي |
| تقويت حس همكاري و تعلق خاطر بيشتر پرسنل نسبت به سازمان | ايجاد سيستم كارگروهي | تسهيل كنترل بيشتر و بهتر مديريت |
| بالا رفتن نظم و انضباط | بالا رفتن تولید | کم شدن ضایعات |
| ارتقاء سطح شاخصهاي عمومي و اختصاصي بهرهوري | كاهش هزينهها | رتقاء بهرهوري خدمات شركت |